понеділок, 18 квітня 2016 р.

Модуль10.Рефлексія

Цей модуль допоміг мені Зясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, саме:
яким чином я можу ефективніше навчати учнів відповідно до їх потреб
-як я можу сприяти навчанню учнів у ролі фасилітатора
-Яким чином я можу використовувати компютерні технологіі для підтримки процесу самостійного навчання учнів
уміння розумно поставтит запитання- це основа якісного навчання.Добре продумані запитаеея првокують змістовні звязки зтим,що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду
Поведінка вчителів,сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів - все це важливо при створенні навчального процесу, що відбувається на навчальних потребах учнів.
Це мені дуже допоможе у роботі.

Немає коментарів:

Дописати коментар